1-3- ضرورت و اهمیت پژوهش. 4
1-4- اهداف پژوهش. 4
1-5- سوالات پژوهش. 4
1-6- فرضیه های پژوهش. 5
1-7- متغیرهای پژوهش. 6
1-8- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش. 6
1-8-1- تعریف مفهومی 6
1-8-2- تعریف عملیاتی 7
1-9- قلمرو تحقیق 7
2-1- مقدمه. 9
2-2- مبانی نظری مدرسه هوشمند. 11
2-2-1- مدرسه هوشمند. 14
2-2-2- مفهوم مدارس هوشمند. 15
2-2-3- تعریف جامع مدرسه هوشمند. 14
2-2-4- چارچوب مفهومی مدارس هوشمند. 15
2-2-5- مهمترین دلایل تأسیس مدارس هوشمند. 16
2-2-6- مراحل هوشمند سازی مدارس. 18
2-2-6-1- برنامه ریزی و هدف گذاری 21
2-2-6-2- تجهیز و آماده سازی مدرسه. 18
2-2-6-3- آموزش و تجهیز نیروی انسانی 18
2-2-6-4- آماده سازی محتوا 19
2-2-6-5- برگزاری کلاسهای آموزشی مبتنی بر محتوای چندرسانه ای 19
2-2-6-6- ارزیابی و سنجش. 19
2-2-7- مهم ترین مشکل مدیران در هوشمند سازی مدارس. 19
2-2-8- ضرورت ایجاد مدرسه هوشمند. 19
2-2-9- ضرورت تحوّل نظام آموزشی با بهره گرفتن از فناوری اطلاعات. 21
2-2-10- مدارس هوشمند راهی برای تحوّل آموزشی 22
2-2-11- اهداف مدارس هوشمند. 24
2-2-12- بررسی چالش های توسعه ی مدارس هوشمند در کشور. 25
2-2-12-1- نبود قوانین و مقررات مورد نیاز در وزارتخانه. 26
2-2-12-2- فراهم نبودن زیر ساخت های مورد نیاز. 26
2-2-13- عناصر اصلی مدارس هوشمند. 26
2-2-14- آمادگی الکترونیکی
2-2-15- پیشینه هوشمند سازی مدارس.
2-2-15-1- پیشینه هوشمند سازی مدارس در جهان. 30
2-2-15-2- پیشینه ی هوشمند سازی مدارس در ایران. 31
2-2-16- شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی 36
2-3- مبانی نظری توانمند سازی 35
2-3-1- تعاریف و مفاهیم توانمند سازی 35
2-3-2- اهداف توانمند سازی 37
2-3-3- رویکرد های توانمند سازی 38
2-3-4- مدل های توانمند سازی 44
2-3-5- ابعاد و ویژگی های افراد توانمندی 50
2-3-5-1- احساس شایستگی (خود اثر بخشی). 50
2-3-5-2- احساس خود سامانی 51
2-3-5-3- پذیرفتن شخصی نتیجه. 52
2-3-5-4- معنی دار بودن. 53
2-3-5-5- اعتماد. 54
2-3-6- عوامل مؤثر بر احساس توانمندی افراد. 55
سایت های دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...