- شناخت به موقع این اختلالات در بین دانش آموزان دبیرستانی و داشتن اطلاعات کافی در زمینه علل ایجاد این اختلالات و انواع آنها ، نحوه شناخت این اختلالات و درمان به موقع این اختلالات است .
- ایجاد زمینه های پیشگیری از این اختلالات در مدارس .
- با بالا بردن درک و آگاهی نوجوانان به رفتارهایشان و چگونگی برخورد با مشگلات .
فرضیه های تحقیق :
فرضیه اصلی :
بین میزان و انواع اختلالات رفتاری دانش آموزان دختر و پسر پایه سوم راهنمایی شهرستان ابهر تفاوت وجود دارد .
فرضیه های فرعی :
1- میزان هیجان پذیری در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
2 – میزان وسواس در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
3 – میزان گوشه گیری در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
4 – میزان پارانویایی در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
5 – میزان افسردگی در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
6 – میزان پرخاشگری در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
7 – میزان بی قراری در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
8 – میزان رفتار اجتماعی در بین دختران و پسران با هم متفاوت است .
تعداد صفحه :95
قیمت : 2500تومان
سایت های دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...