و کار عمل می کند مورد استفاده قرار می گیرد. برخی بر این باورند تنها سازمان هایی که مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی را با هم ادغام کرده و یکپارچه ساخته اند قادر به بقاء در آینده خواهند بود (بون و همکاران[9]، 2006، ص 940 – 939). با توجه به اینکه ، تحقیقات عملی بسیار کمی در زمینه تأثیر مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی بررضایتمندی مشتری انجام گرفته، از طریق این پژوهش، مدیران قادر به درک بهتر ارتباط ما بین برخی مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با رضایتمندی مشتری خواهند بود. همچنین این پژوهش، ابزار مناسبی را جهت شناسایی شیوه های مؤثر مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی در جهت بهبود رضایتمندی مشتریان فراهم آورده و در نهایت، این پژوهش به تخصیص مناسب منابع در جهت بهبود رضایتمندی مشتریان کمک می کند.
1-3 اهداف پژوهش
- بررسی رابطه رهبری بر رضایتمندی مشتریان.
- بررسی رابطه توانمندسازی بر رضایتمندی مشتریان.
- بررسی رابطه بین کار تیمی بر رضایتمندی مشتریان.
- بررسی رابطه ارتباطات سازمانی بر رضایتمندی مشتریان.
- بررسی رابطه تمرکز بر مشتری. بر رضایتمندی مشتریان
- بررسی رابطه شناخت و پاداش. بر رضایتمندی مشتریان
- بررسی رابطه مشارکت کارکنان. بر رضایتمندی مشتریان
- بررسی رابطه آموزش و توسعه. بر رضایتمندی مشتریان
تعداد صفحه :81
قیمت : 14700 تومان
سایت های دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...