فصلیکم
مقدمهپژوهش
1-1 مقدمه: 3
1-2 بیانمسئله 5
1-3 اهمیتوضرورتپژوهش… 8
1-4 هدفپژوهش… 9
1-4-1 هدفاصلی : 9
1-4-2 اهداففرعی : 9
1-5 فرضیه هایتحقیق. 9
1-6 تعریفنظری : 10
1-6-1 مهارتهایاجتماعی: 10
1-6-2 تئاتردرمانی: 10
1-6-3 کمتوانذهنی. 10
1-7 تعاریفعملیاتی : 11
1-7-1 مهارتهایاجتماعی. 11
1-7-2 تئاتردرمانی. 11
.1-7-3 کمتوانذهنی. 11
فصلدوم
پیشینهپژوهش
2-1 تاریخچه : 13
2-2 هنردرمانی. 14
2-3 تئاتردرمانی. 16
2-4 تاریخچهتئاتردرمانی. 18
2-4-1 گسترهیخزانهنقش… 21
2-4-2 اهمیتبازیوخودجوشی. 21
2-4-3 روشیبرایهمدلی. 22
2-4-4 الگویشخصتچندوجهی. 22
2-4-5 روانشناسبادیدگاهبازتروآگاهترازجامعه 22
2-4-6 پالایشاحساساتعاملشفا 23
2-4-7 پسیکودرام،ازمونولوگتادیالوگ.. 23
2-4-8 عملگراییدررواننمایشگری. 25
2-5 پسیکودرامازنظراهدافاجراکنندگانبهسهدستهتقسیممیشوند: 25
2-6 ارکانوابزارتئاتردرمانی. 26
2-7 تکنیکهاوفنونتئاتردرمانی. 30
2-8 تکنیکهایمهمدرتئاتردرمانی. 31
2-9 مراحلتئاتردرمانی. 35
2-10 همسوییتئاتردرمانیباسایرروش هایرواندرمانی. 36
2-11 پیشینهیپژوهش… 38
2-11-1 پژوهشهایمرتبطباتئاتردرمانی. 38
2-12 مبانینظریمهارتهایاجتماعی. 46
2-12-1اجتماعیشدنازطریقفعالیتهایآموزشگاهی. 47
2-12-2روابطاجتماعیبراساسنقشهایاجتماعی. 48
2-12-3 روابطاجتماعیبراساسپایگاه هایاجتماعی. 48
2-12-4 روابطاجتماعیبراساسفرآیندهایاجتماعی. 48
2-13 تعریفمهارتهایاجتماعی. 50
2-14 نقشمهارتهایاجتماعیدرسازگاریدورانکودکیونوجوانی. 52
2-15 رفتاردوگروه 55
2-16 نمایشدرمانیدرافرادکمتوانذهنی. 57
2-17 ارائهراهکار 58
2-18 ارتباطغیرکلامی. 61
فصلسوم
روشپژوهش
3-1 روشپژوهش : 65
3-2 معرفیمتغییرها : 65
3-3-جامعهنمونهوروشنمونهگیری. 65
3-4 روشنمونهگیری. 65
3-5 ابزارپژوهش… 65
3-6 روشاجرا 66
3-7 روشتجزیهوتحلیلداده ها : 68
فصلچهارم
یافتههایپژوهش
4-1 بخشاول : آمارتوصیفی. 70
ویژگیهایجمعیتشناختیآزمودنیها 70
4-1-1 مشخصاتمدرسه 70
4-1-2 جنسیت.. 71
4-1-3 وضعیتتأهل. 71
4-1-4 سابقهکاری. 72
4-1-5 تحصیلات.. 72
4-1-5 رفتارهایمربوطبهخود 73
4-1-6 رفتارهایفردی. 74
4-1-6 رفتارهایمربوطبهکار 75
4-1-6 رفتارهایمربوطبهمحیط.. 76
4-1-5 مهارتهایاجتماعی. 77
4-3 آزموننرمالبودنداده ها 78
فرم در حال بارگذاری ...