فصلسوم
روشپژوهش
3-1 روشپژوهش : 65
3-2 معرفیمتغییرها : 65
3-3-جامعهنمونهوروشنمونهگیری. 65
3-4 روشنمونهگیری. 65
3-5 ابزارپژوهش. 65
3-6 روشاجرا 66
3-7 روشتجزیهوتحلیلدادهها : 68
فصلچهارم
یافتههایپژوهش
4-1 بخشاول : آمارتوصیفی. 70
ویژگیهایجمعیتشناختیآزمودنیها 70
4-1-1 مشخصاتمدرسه 70
4-1-2 جنسیت 71
4-1-3 وضعیتتأهل. 71
4-1-4 سابقهکاری. 72
4-1-5 تحصیلات 72
4-1-5 رفتارهایمربوطبهخود 73
4-1-6 رفتارهایفردی. 74
4-1-6 رفتارهایمربوطبهکار 75
4-1-6 رفتارهایمربوطبهمحیط 76
4-1-5 مهارتهایاجتماعی. 77
4-3 آزموننرمالبودندادهها 78
فصلپنجم
بحثونتیجهگیری
5-1 بحثونتیجهگیری. 85
5-2 محدودیتهایتحقیق. 88
5-3 پیشنهاداتپژوهش. 88
5-4 پیشنهاداتکاربردی : 89
منابع : 91
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر بخشی تئاتر درمانی بر مهارتهای اجتماعی افراد کم توان ذهنی انجام گرفته . روش پژوهش شبه آزمایشی از نوع پیش آزمون – پس آزمون بوده و تعداد 10 نفر از افراد کم توان ذهنی با بهره هوشی (20-250)و (25-50) که تحت حمایت کلینیک زاگرس بودندب
سایت های دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...