وبلاگ

توضیح وبلاگ من

دانلود پایان نامه روانشناسی:بررسی رابطه بین پذیرش اجتماعی و ویژگی های شخصیتی در بین دانشجویان

 
تاریخ: 28-06-98
نویسنده: مدیر سایت

(پیشینه و ادبیات تحقیق) منابع فصل دوم 11 دو نقش اساسی جامعه پذیری 12 جامعه پذیری انتظاری 12 عوامل یا كارگزاران جامعه پذیری 16 ساز و كارهای جامعه پذیری 20 طبقه اجتماعی 22 نظریه های جامعه پذیری 24 نظریه های جامعه شناختی جامعه پذیری 25 مید رشد خود را سه مرحله نشان می دهد 28 نظریه های روان شناختی جامعه پذیری 30 عنوان صفحه تضاد میان سه بخش شخصیت 32 فرهنگ و شخصیت 38 تعریف فرهنگ 38 عناصر اصلی فرهنگ 39 ویژگیهای فرهنگ 42 مفهوم شخصیت 56 تأثیر فرهنگ در شخصیت 58 شخصیت اساسی یا پایه 64 فرهنگ و بیماری 67 بررسی هشیاری 74 بررسی رفتار 75 بررسی ناهوشیار 77 بررسی علمی شخصیت 78 تعریفهای شخصیت 79 ویژگیهای منحصر به فرد 82 ذهنیت در نظریه های شخصیت 87 سؤالهایی درباره ماهیت انسان 90 فصل سوم (روش تحقیق) جامعه مورد مطالعه 97 حجم نمونه،روش نمونه گیری 97 ابزار اندازه گیری در تحقیق 98 آزمون ویژگیهای شخصیتی مینه سوتا 99 روش تحقیق 100 روش آماری مربوط به فرضیه ها 101 عنوان صفحه فصل چهارم (یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها) مقدمه فصل چهارم 103 فصل پنجم (بحث و نتیجه گیری) نتیجه گیری 117 پیشنهادات 119 محدودیت ها 120 منابع و مآخذ 121 چكیده : هدف از تحقیق حاضر برسی پذیرش اجتماعی ویژگیهای شخصیتی در بین دانشجویان رشته های برق ومكانیك دانشگاه آزاداسلامی واحد ابهر كه فرضیه های عنوان شده عبارتند از اینكه بین ویژگیهای شخصیتی وپذیرش اجتماعی رابطه معنی داری وجود دارد وفرضیه های جزئی اینكه بین افسردگی هیپوكندریا ،هیستری ،پارانویا ،انحرافات اجتماعی ،وپذیرش اجتماعی رابطه وجود دارد كه جامعه مورد مطالعه عبارتند از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در دو گروه مكانیك وبرق كه حجم نمونه بدست آمده 100نفر است كه آزمون ویژگیهای شخصیتی وپذیرش اجتماعی بر روی آن اجرا گردیده كه جهت آزمون فرضیه تحقیق از روش آماری ضریب همبستگی پیرسن استفاده گردیده كه نتایج بدست آمده حاكی از آن است كه بین ویژگیهای شخصیتی وپذیرش اجتماعی رابطه معنی داری وجود دارد وسطح معنی داری آن برابر 5%است .


فرم در حال بارگذاری ...

« دانلود پایان نامه ارشد : بررسی انیمیشنِ آموزشی بر یادگیری دانش‌آموزان پایه ششم در انتقال مفهوم هویتپایان نامه طراحی الگوی تدریس مهارت تفکر به شیوه­ی بازی/ تمرین و تأثیر آن بر رشد خلاقیت کودکان پیش­دبستانی شهر یزد در سال تحصیلی 94-1393 »