وبلاگ

توضیح وبلاگ من

رابطه بین تعهد مدیران به کارکنان و عملکرد شغلی آنان در اداره کل امور مالیاتی استان گیلان- قسمت ۱۸

 
تاریخ: 17-12-99
نویسنده: مدیر سایت

توصیف متغیر پاداش
متغیر پاداش دارای کمترین مقدار ۱، بیشترین ۴، میانگین ۸۰۷۶/۲، انحراف معیار ۷۰۶۶۳/۰ و واریانس ۴۹۹/۰ می باشد. میانگین بدست آمده، کمتر از میانگین مورد انتظار (۳) است.
با توجه به اینکه متغیر پاداش میانگینی کمتر از میانگین مورد انتظار دارد، نشان دهنده این موضوع است که سازمان به کارکنان خود پاداش های لازم و کافی را نمی دهد و کارکنان از این موضوع ناراضی هستند.
توصیف متغیر توانمندسازی
متغیر توانمندسازی دارای کمترین مقدار ۱، بیشترین ۷۵/۴، میانگین ۰۸۱۶/۳، انحراف معیار ۶۷۵۴۵/۰ و واریانس ۴۵۶/۰ می باشد. میانگین بدست آمده، تقریبا برابر با میانگین مورد انتظار (۳) است.
با توجه به اینکه متغیر توانمندسازی میانگین متوسطی دارد، نشان دهنده این موضوع است که کارکنان تقریبا می توانند خودشان مشکلات مشتریان و ارباب رجوعان را حل نمایند و هرکاری را برای حل مشکلات مشتریان انجام می دهند.
۵-۲-۳- توصیف آماری سؤالات تحقیق
در جدول زیر میانگین هریک از سؤالات تحقیق نشان داده شده است. در بین سؤالات میانگین سؤال ۸ از سؤالات دیگر، بالاتر بوده است که نشان می دهد کارکنان تا چه اندازه به آموزش اهمیت می دهند. میانگین سؤال ۱۱ از سؤالات دیگر، کمتر بوده است که نشان می دهد کارکنان بخاطر راضی کردن مشتریان، پاداش کمی دریافت می کنند.
جدول ۵-۱- توصیف آماری سؤالات تحقیق

جهت دانلود متن کامل پایان نامه به سایت azarim.ir مراجعه نمایید.

 

 

 

 


فرم در حال بارگذاری ...

« بررسی تاثیر شاغل بودن و شاغل نبودن زنان بر سلامت روان- قسمت ۶بررسی تأثیر آگاهی شهروندی بر مبلمان شهری مطالعه موردی شهر اصفهان- قسمت ۲۵ »
 
مداحی های محرم