وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه ارشد رشته علوم تربیتی: تاثیر فناوری اطلاعات بر فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران

 
تاریخ: 27-06-98
نویسنده: مدیر سایت

1-5-سوال های تحقیق- 9 1-6-فرضیه های تحقیق—————- 10 1-7-تعریف واژه ها و اصطلاحات به صورت مفهومیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 10 1-8-تعریف عملیاتی متغییرها ————12 فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-1-مروری بر مبانی نظری————- 18 2-1-1-انواع نابرابری های آموزشی——- 18 برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید   2-1-1-1- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت طبقاتیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——- 19 2-1-1-2- نابرابری آموزشی مبتنی بر تفاوت جنسیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 21 2-1-1-3- نابرابری های آموزشی مبتنی بر تفاوت فرهنگیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 24 2-1-1-4-نابرابری های مبتنی بر تفاوت قومیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—————25 2-1-2-نابرابری فرصت های آموزشی و زمینه های خانوادگیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 26 2-1-3-برابری فرصت های آموزشی—— 28 2-1-3-1- فناوری اطلاعات و برابری فرصت های آموزشیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 30 2-1-3-2- نابرابری فرصت های آموزشی و شکاف دیجیتالیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 31 2-1-3-3-شکاف دیجیتالی و فرصت ها و تهدیدهای آموزشیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد– 35 2-1-3-3-1-فرصت ها————- 35 الف) برابری فرصت ها ، عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری فضایی————— 35 ب) تمرکززدایی— 35 ج) افزایش مشارکت و قدرت تصمیم گیری در مناطق محرومبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 35 2-1-3-3-2-تهدیدها————– 36 الف) افزایش شکاف دیجیتالی——— 36 ب) تقسیم کار نابرابر بین مناطق شهری و روستاییبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 37 ج) تمرکزگرایی— 37 د) افزایش احساس نابرابری و مهاجرت به مرکزبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 38 ه) افزایش اشتغال تخصصی و بیكاری عمومی بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————-38 2-1-4-کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات -38 2-1-4-1-آموزش از راه دور——— 40 2-1-4-1-1-تاریخ مختصر آموزش از راه دوربلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 40 2-1-4-1-2-اصول آموزش از راه دور—- 41 2-1-4-1-3-مزایای آموزش از راه دور— 43 2-1-4-1-4-رسانه­های نوین و نقش آنان در آموزش از راه دوربلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 44 الف) کامپیوتر و آموزش————– 45 ب) اینترنت—— 51 2-1-5-آموزش و یادگیری الکترونیکی— 53 2-1-5-1-مزایای آموزش الکترونیکی—- 54 2-1-5-2-محدودیت­های آموزش الکترونیکیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 56 2-1-6-یادگیری الکترونیکی——— 57 2-1-6-1-خصوصیات یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعاتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 57 2-1-6-2-انواع یادگیری الکترونیکی— 58 2-1-6-3-مزایای یادگیری الکترونیکی– 59 2-1-7-چندرسانه­ای آموزشی——– 60 2-1-7-1-مزایای چندرسانه­ای در آموزش بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–61 الف) استفاده از حواس چندگانه برای یادگیریبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 61 ب) تمرین بیشتر برای رسیدن به حد تسلطبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 61 ج) تسهیل مشارکت میان دانش آموزان –61 د) کمک به دانش آموزان برای ایجاد ارتباط بین مفاهیمبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 62 ه) انعطاف پذیر بودن برنامه در مقابل نیاز یادگیرندگانبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 62 و) برقراری تعادل و رابطه­ی دوسویه با کاربربلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 62 2-1-8-چهارچوب نظری تحقیق —–62 2-1-8-1-نظریه ی کارکردگرایی—– 62 2-1-8-2-نظریه تضاد———— 64 2-1-8-3-شواهد تجربی———- 65 2-1-8-4-نظریه های انتقادی ملهم از مارکسیسم بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———67 2-1-8-5-رویکرد سازنده گرایی و نقش آن در تحول محیط های یادگیری——- 68 2-1-8-5-1-مبانی سازنده گرایی—- 71 2-1-8-5-2-مفروضات سازنده گرایی- 71 2-1-8-5-3-سازنده گرایی و طراحی آموزشیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 72 2-1-8-5-4-نقش زبان در یادگیری دانشبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 72 2-1-8-5-5-سازنده گرایی اجتماعی– 73 2-1-8-6-نظریه های برابری فرصت های آموزشی و فناوری اطلاعات———-77 2-1-8-6-1-گاتمن————- 77 2-1-8-6-2-سایر آرای نظری—— 78 2-1-9-جمع بندی چهارچوب نظری- 79 2-1-10-مدل نظری تحقیق——– 81 2-2-پیشینه تحقیق————– 81 2-2-1-تحقیقات داخل کشور—— 81 2-2-2-تحقیقات خارج از کشور—- 85 2-2-3-تحلیل و جمع بندی تحقیقات- 87 فصل سوم : روش شناسی تحقیق 3-1-روش تحقیق————– 91 3-2-جامعه آماری————– 91 3-3-حجم نمونه و روش نمونه گیریبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— 92 3-4-ابزار اندازه گیری———– 92 3-5-روایی و پایایی———— 93 3-6-توصیف و تحلیل داده ها—– 94 فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها 4-1-آمار توصیفی ————- 96 4-2-آمار استنباطی————- 104   فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری 5-1-خلاصه یافته ها————- 116 5-2-بحث و نتیجه گیری———- 118 5-3-پیشنهادهای تحقیق———- 123 5-3-1-پیشنهادهای علمی——— 123 5-3-2-پیشنهادهای پژوهشی——- 124 منابع——– 125 پیوست——131 چکیده انگلیسی—————- 134 فهرست جدول ها جدول 3-1-آزمون آلفای کرونباخ————-94 جدول 4-1-کمیت های آماری—————96 جدول 4-2-توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——97 جدول 4-3-توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس تحصیلاتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-98 جدول 4-4-توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس وضعیت تاهلبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–99 جدول 4-5- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس سنبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–100 جدول 4-6- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس سابقه خدمتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-101 جدول 4-7- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس منطقه محل خدمت————-102 جدول 4-8- میزان گسترش فرصت های برابر آموزشی در تقاطع مناطقبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–103 جدول 4-9-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—–104 جدول 4-10-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—-105 جدول 4-11-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—-106 جدول 4-12-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—-107 جدول 4-13-آزمون رگرسیون چند متغییره (جدول ANOVA)بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——108 جدول 4-14- ضرایب رگرسیون————-109 فهرست نمودارها نمودار 4-1-نمودار درصد پاسخگویان بر اساس جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–97 نمودار 4-2-نمودار درصد پاسخگویان بر اساس تحصیلاتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———98 نمودار4-3-توزیع درصد پاسخگویان بر اساس وضعیت تاهلبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–99 نمودار4-4-توزیع درصد پاسخگویان بر اساس سنبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–100 نمودار4-5-توزیع درصد پاسخگویان بر اساس سابقه خدمتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–102 نمودار4-6-توزیع درصد پاسخگویان بر اساس منطقه محل خدمتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-103


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه بررسی چالش های حقوقی ورودبه سازمان تجارت جهانیپایان نامه  تأثیر تمرینات مقاومتی با جریان خون محدود شده بر سطح سرمی هورمون­های مرتبط با قدرت و اندازه توده عضلانی »