ا موجود است)
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف کلی تعیین روش های نظارت بر فرآیند اجرای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی استان خراسان جنوبی و اهداف جزئی شامل:1- تعیین روش های کنونی نظارت بر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی استان خراسان جنوبی. 2- تعیین نقاط ضعف و قوت روش های کنونی نظارت بر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی استان خراسان جنوبی. 3- پیشنهاد روش های نظارت مطلوب بر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی بر اساس نقاط ضعف و قوت روش های نظارت آموزشی در مدارس دوره ابتدایی استان خراسان.جهت تحقق اهداف فوق سه سوال در
سایت های دیگر :
- دانلود پایان نامه ها-:-همه گرایش ها"}” data-sheets-userformat="{"2″:10945,"3″:{"1″:0,"3″:1},"9″:1,"10″:1,"12″:1,"14″:{"1″:3,"3″:9},"16″:11}” data-sheets-hyperlink="https://accountingthesis.blogsky.com/1398/10/17/post-4309/-div-class-su-note-” style="text-decoration-line: underline; font-size: 11pt; font-family: Calibri, Arial; text-decoration-skip-ink: none; color: rgb(0, 0, 255); text-align: center;"><div class="su-note"> - دانلود پایان نامه ها-:-همه گرایش ها
فرم در حال بارگذاری ...