وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه توصیف و بررسی عوامل موثر بر اصول برنامه سازی خلاق در رادیو

 
تاریخ: 04-03-99
نویسنده: مدیر سایت


رادیو : در کنار مجموعه گسترده رسانه ها تلویزیون، سینما ،صنعت چاپ، خبرگزاری ها، شبکه های اینترنتی و ماهواره‌ای رادیو یکی از اصلی‌ترین وسایل ارتباط جمعی است. ما نمی‌توانیم پیام های آن را ببینیم. این پیام‌ها تنها شامل صدا و سکوتند و از همین واقعیت منحصر به فرد رادیو است که دیگر کیفیت‌های متمایز آن – از جمله ماهیت زبان آن طنزهایش و راههایی که مخاطبانشان از آن استفاده می کنند –  حاصل می شود. برای دست یابی به دیدی شفاف تر نسبت به رادیو و ویژگی‌های آن ، می توان آن را با وسایل دیگر برقراری ارتباط مقایسه کرد(کرایسل،1381،ص1).
تعریف عملیاتی :
برنامه سازی خلاق: در این تحقیق برنامه‌سازی خلاق فرایندی است که در آن استعداد و تخصص برنامه‌سازان بر مبنای ویژگیهای خلاقیت در سطح فردی و سازمانی در شکل و ساختار برنامه در مرحله تولید و پخش تحقق می یابد.
در این تحقیق برای عملیاتی کردن برنامه سازی خلاق مراحل مختلفی انجام شد به این شکل که ابتدا مطالعه منابع نظری انجام شد سپس با افراد کارشناس و برنامه ساز مصاحبه هایی به عمل آمد و در نهایت چندین سوال اصلی طرح شد و برای هر کدام از سوالها چندین گویه طرح و تدوین شد. سوالها و گویه ها در پرسشنامه و در پیوست پایان نامه موجود است.
در این تحقیق برنامه‌سازی خلاق، توسط مقیاس محقق و بر مبنای طیف پنج قسمتی لیکرت ساخته شده است.
[1] King&anderson
***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد
یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود است***

متن کامل را می توانید دانلود نمائید

چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ادامه مطلب

سایت های دیگر :


فرم در حال بارگذاری ...

« پایان نامه روانشناسی گرایش بالینی: مقایسه سبکهای هویت و سیستمهای فعال سازی بازداری رفتاری و سبکهای مقابله ای در معتادان و افراد بهنجارپایان نامه وضعیت نگرشهای اجتماعی، سطوح اخلاقی و میزان بهره ی هوشی دانشجویان »
 
مداحی های محرم