پایان نامه درباره میزان اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر را در تمام رشته های موجود در جامعه داشته باشیم که با عزت نفس قوی می توانند به اهداف خود برسند . یکی از مسئله های اصلی که در حل مشکلات پیش آمده وجود دارد عدم شناخت کافی از مشکل موموضوع پیش آمده برای ارائه راه حل می باشد با بدست آوردن شناخت و انجام پژوهش می توانیم به راه حل های بهتر برای حل مسائل پیش آمده دست پیدا کنیم . اهداف پژوهش :هدف کلی : بررسی و مقایسه میزان اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و متوسطه شهرستان گیلان غرب در سال تحصیلی 91-90اهداف جزیی :1 – تعیین رابطه بین میزان اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر .2 – – تعیین رابطه بین میزان اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر.3 – مقایسه میزان اضطراب دانش آموزان دختر و پسر .4 – مقایسه میزان اعتماد به نفس دانش آموزان دختر و پسر. سوالات پژوهش :1 – آیا بین میزان اضطراب دانش آموزان دختر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد ؟2 – آیا بین میزان اضطراب دانش آموزان پسر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد ؟3 – آیا میزان اضطراب دانش آموزان دختربیشتر از پسران است است ؟4 – آیا میزان اعتماد به نفس دانش آموزان پسر بیشتر از دختر است ؟ فرضیات پژوهش :1 – بین میزان اضطراب دانش آموزان دختر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد .2 –بین میزان اضطراب دانش آموزان پسر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد .3 –میزان اضطراب دانش آموزان دختربیشتر از پسران است است .4 –میزان اعتماد به نفس دانش آموزان پسر بیشتر از دختر است . تعریف نظری متغییرها:متغییر مستقل: به متغیری گفته میشود که از طریق آن متغیر وابسته تبیین یا پیش بینی میشود به این متغیر محرک یا درون داد گفته میشود .متغییر مستقل در این تحقیق اضطراب دانش اموزان میباشد.متغییر وابسته: متغییر است که در جریان پژوهش از متغییر مستقل تأثیر میپذیرد.(ساروخانی ، 1377،ص 130)متغییر وابسته در این تحقیق اعتماد به نفس دانش آموزان میباشد.تعریف نظری اضطراب: حالت نگرانی و دلشوره که با ترس پیوند دارد موضوع اضطراب (مانند خوابی مبهم ، یک رویداد احتمالی ناگوار) معمولاً نامشخص تر و غیر اختصاصی تر از موضوع ترس مانند یک حیوان وحشی است.تعریف عملیاتی اضطراب: در این پژوهش منظور از اضطراب نمرههایی است که دانش آموزان در مقیاس اضطراب عمومی ANQ کسب میکند و این نمره شاخص عددی برای اندازهگیری میزان اضطراب عمومی میباشد و نمره ای که فرد در این مقیاس میگیرد بیانگر میزان شدت اضطراب عمومی وی میباشد.(نجاریان و همکاران 1374،36)تعریف نظری اعتماد به نفس: اعتماد به نفس قضاوت فردی نسبت به درجه ارزشمندی خود است ، که در نگرش فرد نسب به خود بیان میشود و آن یک تجربه ذهنی است که فرد به وسیله اظهارات شفاهی و سایر رفتارهای بیانی آشکارا انتقال میدهد.(کوپر اسمیت ، 1997)تعریف عملیاتی اعتماد به نفس: در این تحقیق منظور از اعتماد به نفس نمرهای است که فرد از مقیاس بخشی اعتماد به نفس کوپر اسمیت کسب میکند.متغییرهای کنترلکننده: متغییرهای هستند که در جریان آموزش تحت کنترل محقق میباشند که در این تحقیق جنسیت ، شهرستان محل تحصیل ، پایه تحصیلی میباشند.متغییر مداخله گر: هوش ، سطح تحصیلات والدین ، ساختار خانواده ، وضعیت اقتصادی خانواده میباشد. ***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزدیا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود است*** متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه) ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند موجود است تعداد صفحه :83قیمت : 14700 تومان *** —- پشتیبانی سایت : SERDEREHI@GMAIL.COM در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید. *** **** *** ://teh.altervista.org/%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b6%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7/">ادامه مطلب سایت های دیگر : پایان نامه فردی بودن مجازات در حقوق ایران و فقه امامیه - دانلود پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد فرم در حال بارگذاری ... این بخش تنها می تواند توسط جاوا اسکریپت نمایش داده شود. فید نظر برای این مطلب
را در تمام رشته های موجود در جامعه داشته باشیم که با عزت نفس قوی می توانند به اهداف خود برسند . یکی از مسئله های اصلی که در حل مشکلات پیش آمده وجود دارد عدم شناخت کافی از مشکل موموضوع پیش آمده برای ارائه راه حل می باشد با بدست آوردن شناخت و انجام پژوهش می توانیم به راه حل های بهتر برای حل مسائل پیش آمده دست پیدا کنیم . اهداف پژوهش :هدف کلی : بررسی و مقایسه میزان اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی و متوسطه شهرستان گیلان غرب در سال تحصیلی 91-90اهداف جزیی :1 – تعیین رابطه بین میزان اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر .2 – – تعیین رابطه بین میزان اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دختر.3 – مقایسه میزان اضطراب دانش آموزان دختر و پسر .4 – مقایسه میزان اعتماد به نفس دانش آموزان دختر و پسر. سوالات پژوهش :1 – آیا بین میزان اضطراب دانش آموزان دختر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد ؟2 – آیا بین میزان اضطراب دانش آموزان پسر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد ؟3 – آیا میزان اضطراب دانش آموزان دختربیشتر از پسران است است ؟4 – آیا میزان اعتماد به نفس دانش آموزان پسر بیشتر از دختر است ؟ فرضیات پژوهش :1 – بین میزان اضطراب دانش آموزان دختر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد .2 –بین میزان اضطراب دانش آموزان پسر و اعتماد به نفس آنها رابطه وجود دارد .3 –میزان اضطراب دانش آموزان دختربیشتر از پسران است است .4 –میزان اعتماد به نفس دانش آموزان پسر بیشتر از دختر است . تعریف نظری متغییرها:متغییر مستقل: به متغیری گفته میشود که از طریق آن متغیر وابسته تبیین یا پیش بینی میشود به این متغیر محرک یا درون داد گفته میشود .متغییر مستقل در این تحقیق اضطراب دانش اموزان میباشد.متغییر وابسته: متغییر است که در جریان پژوهش از متغییر مستقل تأثیر میپذیرد.(ساروخانی ، 1377،ص 130)متغییر وابسته در این تحقیق اعتماد به نفس دانش آموزان میباشد.تعریف نظری اضطراب: حالت نگرانی و دلشوره که با ترس پیوند دارد موضوع اضطراب (مانند خوابی مبهم ، یک رویداد احتمالی ناگوار) معمولاً نامشخص تر و غیر اختصاصی تر از موضوع ترس مانند یک حیوان وحشی است.تعریف عملیاتی اضطراب: در این پژوهش منظور از اضطراب نمرههایی است که دانش آموزان در مقیاس اضطراب عمومی ANQ کسب میکند و این نمره شاخص عددی برای اندازهگیری میزان اضطراب عمومی میباشد و نمره ای که فرد در این مقیاس میگیرد بیانگر میزان شدت اضطراب عمومی وی میباشد.(نجاریان و همکاران 1374،36)تعریف نظری اعتماد به نفس: اعتماد به نفس قضاوت فردی نسبت به درجه ارزشمندی خود است ، که در نگرش فرد نسب به خود بیان میشود و آن یک تجربه ذهنی است که فرد به وسیله اظهارات شفاهی و سایر رفتارهای بیانی آشکارا انتقال میدهد.(کوپر اسمیت ، 1997)تعریف عملیاتی اعتماد به نفس: در این تحقیق منظور از اعتماد به نفس نمرهای است که فرد از مقیاس بخشی اعتماد به نفس کوپر اسمیت کسب میکند.متغییرهای کنترلکننده: متغییرهای هستند که در جریان آموزش تحت کنترل محقق میباشند که در این تحقیق جنسیت ، شهرستان محل تحصیل ، پایه تحصیلی میباشند.متغییر مداخله گر: هوش ، سطح تحصیلات والدین ، ساختار خانواده ، وضعیت اقتصادی خانواده میباشد. ***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزدیا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت ورد موجود است*** متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه) ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند موجود است تعداد صفحه :83قیمت : 14700 تومان *** —- پشتیبانی سایت : SERDEREHI@GMAIL.COM در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید. *** **** ***