6- آیا بین سبک واگرا یادگیری دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری تفاوت وجود دارد؟
7- آیا بین سبک جذب کننده یادگیری دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری تفاوت وجود دارد؟
8- آیا بین سبک انطباق دهنده یادگیری دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری تفاوت وجود دارد؟
1-4- اهداف پژوهش:
هدف اصلی: مقایسه تسلط ربعهای مغزی و سبکهای یادگیری دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری.
اهداف فرعی:
1- مقایسه دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری در تسلط ربع مغزی A.
2- مقایسه دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری در تسلط ربع مغزی B.
3- مقایسه دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری در تسلط ربع مغزی C.
4- مقایسه دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری در تسلط ربع مغزی D.
5- مقایسه سبک یادگیری همگرا دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری
6- مقایسه سبک یادگیری واگرا دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری
7- مقایسه سبک یادگیری جذب کننده دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری
8- مقایسه سبک یادگیری انطباق دهنده یادگیری دانش آموزان عادی و ناتوان یادگیری
1-5- ضرورت و اهمّیت پژوهش:
متأسفانه هر ساله تعداد زیادی از کودکانی که نارساییهای آموزشی دارند، به علت عدم دسترسی به کمک مناسب و اینکه مشکلات آموزشی آنها به خوبی شناخته نشده است، مورد درمان قرار نمیگیرند و محکوم هستند که بصورت نوآموز شکست خورده درآیند. تعداد زیادی از در مسایل درسی، مدرسه و آموزش دارای مشکل (LD[20]) این کودکان، به دلیل اختلال یادگیری میباشند. یکی از مشکلات دانش آموزان دچار ناتوانی های یادگیری عصب روانشناختی/ تحولی، کارکردهای اجرایی و توجه است (سیدمن[21]، 2006). که ا
سایت های دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...