وبلاگ

توضیح وبلاگ من

" فایل های دانشگاهی -تحقیق – پروژه – قسمت 16 – 3 "

 
تاریخ: 22-09-01
نویسنده: مدیر سایت

 

      1. کنترل: پیوند بین آموزش و اجرای برنامه به فعالیت های سازمانی جهت مشاهده هزینه-اثربخش.

 

    1. پژوهش: تعیین روابط بین پیامدهای اجرای برنامه، آموزش یادگیری و انتقال به کار و حرفه و کاربرد آن در عمل .

 

    1. مداخله[۴۶]: تأیید نتایج ارزیابی در زمینه ای که در آن انجام گرفته است.

 

  1. بازی قدرت[۴۷]: ماهرانه به کار بردن داده های ارزیابی به جهت خط مشی سازمانی، که طیفی از اهداف آموزش تا سیاسی را در بر می‌گیرد دانسته اند.

اما آنچه واضح و روشن است این که ارزیابی بسته به هدف و منظورعامل یا مجری ارزیابی برای مقاصد مختلفی به کار برده شده است. اما شاید در زمینه آموزش و نظام آموزشی مهم ترین هدف آن آگاهی از وضعیت موجود و فاصله آن با وضعیت مطلوب پدیده یا موضوع مورد ارزیابی باشد، که بدان وسیله بتوان با

 

    1. ۱٫Stark ↑

 

    1. ۲٫John Sadlk ↑

 

    1. ۳٫Schwarz & Westerheijden ↑

 

    1. ۴٫Mc Neil ↑

 

    1. ۵٫Cecilia ↑

 

    1. ۶٫Curriculum ↑

 

    1. ۷٫Eisner ↑

 

    1. ۸٫H. Rugg ↑

 

    1. ۸٫H. Rugg ↑

 

    1. ۹٫Cheong cheng ↑

 

    1. ۱۰٫Zais ↑

 

    1. ۱۱٫Tanner ↑

 

    1. ۱۲٫Seylor & Alexander ↑

 

    1. ۱۳٫Taba ↑

 

    1. ۱۴٫ National Research Council ↑

 

    1. ۱۵٫Beauchamp ↑

 

    1. ۱۶٫Tyler ↑

 

    1. ۱۷٫Klein ↑

 

    1. ۱۸٫goal ↑

 

    1. ۱۹٫aims ↑

 

    1. ۲۰٫educational objectives ↑

 

    1. ۲۱٫Lewy ↑

 

    1. ۲۲٫William ↑

 

    1. ۲۳٫Smith ↑

 

    1. ۲۴٫Bloom ↑

 

    1. ۲۵٫Aronson ↑

 

    1. ۲۶٫Teichler ↑

 

    1. ۲۷٫Designed Curriculum ↑

 

    1. ۲۸٫Expectational Curriculum ↑

 

    1. ۲۹٫Delivered Curriculum ↑

 

    1. ۳۰٫ Experienced Curriculum ↑

 

    1. ۳۱٫New Ton ↑

 

    1. ۳۲٫Barnett ↑

 

    1. ۳۳٫Ferez ↑

 

    1. ۳۴٫Richardson ↑

 

    1. ۳۵٫Middle Harst ↑

 

    1. ۳۶٫Baker ↑

 

    1. ۳۷٫Neave ↑

 

    1. ۳۸٫Harvay & Green ↑

 

    1. ۳۹-International Network of Quality Assurance Agencies in Higher Education ↑

 

    1. ۴۰٫Rattcliff ↑

 

    1. ۴۱٫Patton ↑

 

    1. ۴۲٫Epestein ↑

 

    1. ۴۳٫Constructiveism ↑

 

    1. ۴۴٫Negotiation ↑

 

    1. ۴۵٫Inter vention ↑

 


فرم در حال بارگذاری ...

" دانلود پایان نامه های آماده – ۲-۱۱- ویژگی‌های کودکان نارساخوان – 8 " »