“
-
- کنترل: پیوند بین آموزش و اجرای برنامه به فعالیت های سازمانی جهت مشاهده هزینه-اثربخش.
-
- پژوهش: تعیین روابط بین پیامدهای اجرای برنامه، آموزش یادگیری و انتقال به کار و حرفه و کاربرد آن در عمل .
-
- مداخله[۴۶]: تأیید نتایج ارزیابی در زمینه ای که در آن انجام گرفته است.
- بازی قدرت[۴۷]: ماهرانه به کار بردن داده های ارزیابی به جهت خط مشی سازمانی، که طیفی از اهداف آموزش تا سیاسی را در بر میگیرد دانسته اند.
اما آنچه واضح و روشن است این که ارزیابی بسته به هدف و منظورعامل یا مجری ارزیابی برای مقاصد مختلفی به کار برده شده است. اما شاید در زمینه آموزش و نظام آموزشی مهم ترین هدف آن آگاهی از وضعیت موجود و فاصله آن با وضعیت مطلوب پدیده یا موضوع مورد ارزیابی باشد، که بدان وسیله بتوان با
-
- ۱٫Stark ↑
-
- ۲٫John Sadlk ↑
-
- ۳٫Schwarz & Westerheijden ↑
-
- ۴٫Mc Neil ↑
-
- ۵٫Cecilia ↑
-
- ۶٫Curriculum ↑
-
- ۷٫Eisner ↑
-
- ۸٫H. Rugg ↑
-
- ۸٫H. Rugg ↑
-
- ۹٫Cheong cheng ↑
-
- ۱۰٫Zais ↑
-
- ۱۱٫Tanner ↑
-
- ۱۲٫Seylor & Alexander ↑
-
- ۱۳٫Taba ↑
-
- ۱۴٫ National Research Council ↑
-
- ۱۵٫Beauchamp ↑
-
- ۱۶٫Tyler ↑
-
- ۱۷٫Klein ↑
-
- ۱۸٫goal ↑
-
- ۱۹٫aims ↑
-
- ۲۰٫educational objectives ↑
-
- ۲۱٫Lewy ↑
-
- ۲۲٫William ↑
-
- ۲۳٫Smith ↑
-
- ۲۴٫Bloom ↑
-
- ۲۵٫Aronson ↑
-
- ۲۶٫Teichler ↑
-
- ۲۷٫Designed Curriculum ↑
-
- ۲۸٫Expectational Curriculum ↑
-
- ۲۹٫Delivered Curriculum ↑
-
- ۳۰٫ Experienced Curriculum ↑
-
- ۳۱٫New Ton ↑
-
- ۳۲٫Barnett ↑
-
- ۳۳٫Ferez ↑
-
- ۳۴٫Richardson ↑
-
- ۳۵٫Middle Harst ↑
-
- ۳۶٫Baker ↑
-
- ۳۷٫Neave ↑
-
- ۳۸٫Harvay & Green ↑
-
- ۳۹-International Network of Quality Assurance Agencies in Higher Education ↑
-
- ۴۰٫Rattcliff ↑
-
- ۴۱٫Patton ↑
-
- ۴۲٫Epestein ↑
-
- ۴۳٫Constructiveism ↑
-
- ۴۴٫Negotiation ↑
-
- ۴۵٫Inter vention ↑
“
فرم در حال بارگذاری ...