1-5-3تعریف مفهومی خود پنداره تحصیلی: 9
1-5-4 تعریف عملیاتی راهبردهای فراشناختی: 9
1-5-5 تعریف عملیاتی خلاقیت: 9
1-5-6 تعریف عملیاتی خودپندارۀ تحصیلی: 9
1-6 متغیرهای تحقیق: 10
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و پیشینه تحقیق. 11
2-مقدمه : 12
2-1تعریف فراشناخت 12
2-1-1 راهبردهای فراشناختی. 13
2-1-1-1 خودآموزی. 16
2-1-1-2 خودبازبینی. 16
2-1-1-3 خودپرسی. 16
2-1-1-4 خود نظم دهی. 17
2-1-1-5 تدریس دو جانبه 17
2-1-1-6 بازآموزی اسنادی. 18
2-1-2 راهبردهای براون در بارهی کمک به فراشناخت دانشآموزان. 18
2-1-3 راهبردهای گوستا برای پرورش فراشناخت دانشآموزان. 20
2-1-4 ویژگی راهبردهای فراشناختی. 23
2-1-5 ارزشیابی رشد توانایی های فراشناختی. 27
2-2تعاریف خلاقیت 27
2-2-1 اهمیت خلاّقیت 31
2-2-2 مراحل خلاّقیت 31
2-2-3 ویژگی های مهم در خلاقیت 32
2-2-4 عوامل مؤثر در خلاّقیت و رشد آن. 34
2-2-5 خلاّقیت از دیدگاه مکاتب مختلف 35
2-2-5-1 مکتب رفتارگرایی: 35
2-2-5-2 مکتب روانکاوی : 36
2-2-6 ویژگیهای افراد خلاق. 37
2-2-6-1 ویژگیهای شناختی افراد خلاق. 37
2-2-6-2 ویژگیهای انگیزشی افراد خلاق. 37
2-2-6-3 ویژگیهای شخصیتی افراد خلاق. 38
2-2-7پرورش خلاّقیت و ایدهپردازی در دانشآموزان. 42
2-2-8 اصول تورنس. 43
2-2-9 الگوی پرورش خلاقیت ویلیافر. 44
2-3 خود پنداره 46
2-3-1 تعاریف خود پنداره 47
2-3-2منابع تشکیل دهندۀ خود پنداره 49
2-3-3 ابعاد خودپنداره 50
2-3-4 رشد و تغییر خود پنداره 51
2-3-5 عوامل موثر بر رشد خودپنداره 52
2-3-6اهمیت خودپنداره 53
2-3-7 اجزا و عناصر خودپنداره 54
2-3-8 ویژگیهای خود پنداره 56
2-3-9 الگوهای نظری خودپنداره 58
2-3-9-1الگوهای تک بعدی : 58
2-3-9-2الگوی چند بعدی خودپنداره 59
2-4 پیشینه تحقیق. 63
2-4-1 مروری بر پیشینه داخلی. 63
2-4-2 مروری بر پیشینه خارجی. 64
فصل سوم:روش اجرای تحقیق. 69
سایت های دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...