وبلاگ

توضیح وبلاگ من

پایان نامه ارشد مهندسی برق : آشکارسازی و تشخیص صرع موجود در سیگنال EEG

 
تاریخ: 11-07-98
نویسنده: مدیر سایت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد
مهندسی برق – الکترونیک
عنوان:
آشکارسازی و تشخیص صرع موجود در سیگنال EEG به کمک شبکه عصبی
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده

الکتروانسفالوگرام (EEG) که برای نمایش فعالیت الکتریکی مغز استفاده می شود، ابزار کلینیکی مناسبی برای تشخیص بی نظمی های مربوط به صرع است. آشکارسازی spikeهای صرعی نقش بسیار مهمی در تشخیص صرع ایفا می کند. در این پروژه، طراحی و پیاده سازی سیستم تشخیص spikeهای صرعی با بهره گرفتن از روش ترکیبی تبدیل موجک گسسته و شبکه عصبی Fuzzy ARTMAP ارائه شده است. در این پژوهش، از تبدیل موجک برای استخراج ویژگی سیگنال EEG است   برای دانلود متن کامل پایان نامه ها اینجا کلیک کنید فاده شده است و توانایی این ویژگی ها در طبقه بندی رخدادهای موجود در سیگنال EEG بررسی شده است. کار طبقه بندی با بهره گرفتن از شبکه عصبی Fuzzy ARTMAP انجام شده است. دلیل استفاده از شبکه Fuzzy ARTMAP، عدم فراموشی و یادگیری سریع و عملکرد مناسب این شبکه در مسائل طبقه بندی می باشد. عملکرد سیستم طبقه بندی کننده ارائه شده در این پروژه با بهره گرفتن از سه معیار حساسیت، قابلیت تفکیک و گزینش پذیری ارزیابی می شود.

مقدمه


فرم در حال بارگذاری ...

« http://40y.ir/29733-2/پایان نامه ارشد : ضوابط و ویژگیهای منحصر بفرد معماری ایرانی می تواند در احیاء ارزشها، سنن و الگوهای مترقی معماری این مرز و بوم »