1 – تعیین رابطه بین مدیریت آموزشی دموکراتیک و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران
2 – تعیین رابطه بین مدیریت آموزشی رابطه مدار و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران
3 – تعیین رابطه بین مدیریت آموزشی وظیفه مدار و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران
4 – تعیین رابطه بین مدیریت آموزشی استبدادی و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران
5 – تعیین رابطه بین مدیریت آموزشی مشارکتی و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه دبیران
6 – مقایسه میزان استفاده از مدیریت آموزشی دموکراتیک در مدیران زن و مرد
7 – مقایسه میزان استفاده از مدیریت آموزشی استبدادی در مدیران
سوالات پژوهش :
1 – آیا بین مدیریت آموزشی رابطه مدار و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران رابطه معناداری وجود دارد ؟
2 – آیا بین مدیریت آموزشی وظیفه مدار و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران رابطه معناداری وجود دارد ؟
3 – آیابین اهداف مدارس و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه دبیران رابطه معناداری وجود دارد ؟
4 – آیابین مدیریت آموزشی استبدادی و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران رابطه معناداری وجود دارد ؟
5 – آیا بین مدیریت آموزشی مشارکتی و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه دبیران رابطه معناداری وجود دارد ؟
6 – آیا میزان استفاده از مدیریت دموکراتیک در دبیران زن بیشتر از دبیران مرد است ؟
7 – آیا میزان استفاده از مدیریت استبدادی در دبیران مرد بیشتر از دبیران زن است ؟
فرضیات پژوهش :
1 –بین مدیریت آموزشی رابطه مدار و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران رابطه معناداری وجود دارد
2 –بین مدیریت آموزشی وظیفه مدار و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران رابطه معناداری وجود دارد
3 – بین مدیریت آموزشی مشارکتی و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه دبیران رابطه معناداری وجود دارد
4 – بین مدیریت آموزشی استبدادی و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه مدیران رابطه معناداری وجود دارد
5 –بین مدیریت آموزشی مشارکتی و پیشبرد اهداف مدارس از دیدگاه دبیران رابطه معناداری وجود دارد
6 –میزان استفاده از مدیریت دموکراتیک در
سایت های دیگر :
فرم در حال بارگذاری ...